Veelgestelde Vragen

1 Bestellen

Interne link

1.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  1. Kies een product uit assortiment. Wanneer het gewenste product/aantal voorradig is, wordt dit op de productpagina aangegeven.
  2. Selecteer vervolgens de maat en kleur en voeg het product toe aan het winkelmandje. Dit doe je door op "in winkelwagen" te klikken.
  3. Is het product succesvol toegevoegd aan de winkelwagen, kun je op de rode knop "bestelling afronden" klikken.
  4. De eerste stap in het afronden van de bestelling, is het opgeven van jouw NAW-gegevens. Heb je geen afwijkend verzendadres? Dan zal de bestelling naar het factuuradres worden verzonden. Heb je wel een afwijkend verzendadres? Dan kun je dit aangeven door op de opt-in "verzend naar een ander adres" te klikken. Geef vervolgens het juiste verzendadres op.
  5. Bij de tweede stap dien je de opt-in betreffende de verzendmethode aan te klikken.
  6. Bij de derde stap geef je aan met welke betaalmethode jij de bestelling wenst af te rekenen. Op de pagina "betaalmethodes" tref je een overzicht met alle beschikbare betaalmethodes.
  7. Bij de laatste stap krijg je nogmaals een overzicht te zien van de gehele bestelling. Ga je akkoord met de bestelling? Dan dien je alleen nog de algemene voorwaarden te accepteren. Dit doe je door de opt-in "Door op ‘Kopen’ te klikken plaats ik een bestelling met betaalplicht en ga ik akkoord met de algemene voorwaarden" te klikken.

Interne link

1.2 Kan ik een order annuleren?

Als de order nog niet is verzonden en je wilt je bestelling annuleren dan is dat geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Plein Shops. Wij gaan de annulering verwerken en het bedrag terugstorten op je rekening. Heb je je bestelling al ontvangen en je wilt de koop annuleren dan kun je het product retourneren. 

Interne link

1.3 Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis bekijken?

Heb je meerdere bestellingen geplaatst en je wilt deze nogmaals bekijken dan kun je dat doen in je persoonlijke account. 

Interne link

2 Betaling

Interne link

2.1 Met welke betaalmethoden kan ik mijn bestelling afrekenen?

Je hebt de mogelijkheid om met de volgende verschillende betaalmethodes te betalen:
- IDeal
- Mastercard
- Visa
- American Express
- Klarna

- Bancontact/Mistercash (België)
- Sofort Banking
- GiroPay 


Interne link

2.2 Ik heb 'PAY' op mijn bankafschrijving staan. Hoe kan dit?

Alle betalingen die plaatsvinden verlopen via onze betaalprovider: Pay.nl Je krijgt  op je bankafschrift een afschrijving te zien van Pay.nl met daarnaast het bijbehorende bedrag van de order en jouw ordernummer en transactieID.

Interne link

2.3 Ik heb iets besteld maar geen bevestigingsmail gekregen. Wat nu?

Als je iets hebt besteld maar geen bevestigingsmail hebt gekregen, dan kan het zijn dat er wat  mis is gegaan. Wij verzoeken je om in dat geval contact op te nemen met de klantenservice van Plein Shops. Het kan namelijk zijn dat je een fout hebt gemaakt in het mailadres dat je aan ons hebt opgegeven of dat er bij ons achter de schermen iets fout is gegaan. 

Interne link

2.4 Hoe ontvang ik de factuur?

Zodra je hebt afgerekend krijg je je factuur digitaal via een mail toegestuurd. 

Interne link

3 Bezorgen

Interne link

3.1 Betaal je verzendkosten?

De verzendkosten bedragen in Nederland en Belgie €5,95. Boven de €70,00 betaal je geen verzendkosten. (Op www.waisttrainer-plein.nl betaal je geen verzendkosten)

Interne link

3.2 Mijn bestelling is verzonden. Kan ik hem volgen?

Ja, zodra de fietskoeriers het pakket in ontvangst heeft genomen wordt er direct automatisch een track-and-trace code verstuurd. 

Interne link

3.3 Hoe gaat de bezorging in zijn werk?

Als wij je order hebben ontvangen gaan we direct aan de slag met de verwerking en de verzending. Na maximaal 1 werkdag geven wij de bestelling mee aan de fietskoeriers. Zodra de fietskoeriers het pakket in ontvangst heeft genomen, ontvang jij een track-and-trace. Zo kun je continu je bestelling volgen.

Interne link

3.4 Moet er worden getekend voor ontvangst?

Je hoeft voor een bestelling onder de € 75,00 geen handtekening te plaatsen. Voor bestellingen boven de € 75,00 versturen wij het pakket aangetekend. Bij een dergelijke bestelling moet je tekenen voor ontvangst. 

Interne link

3.5 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als je een bestelling hebt geplaatst onder de € 75,00 dan versturen wij het pakket zonder dat daarvoor bij ontvangst getekend hoeft te worden. Als je in dit geval niet thuis bent dan probeert de pakketbezorger het pakket af te geven bij de buren. Als die niet thuis zijn dan probeert de pakketbezorger het de volgende dag nogmaals. Heb je een bestelling boven de € 75,00 dan versturen wij deze aangetekend en zal er bij afgifte getekend moeten worden. Hiervoor moet iemand op het verzendadres een handtekening afgeven. Ben je op dat moment niet thuis? Dan mag de pakketbezorger de bestelling niet bij de buren afgeven. Hij komt de volgende dag terug. 

Interne link

3.6 Hoe kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Je moet hiervoor contact op te nemen met de klantenservice van Plein Shops. Wij passen dan direct je verzendadres aan. *Let op: Bij achteraf betaling is het wijzigen van het adres helaas niet toegestaan.

Interne link

4 Retourneren

Interne link

4.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je je bestelling wilt retourneren dan kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst kenbaar aan ons maken door de bestelling terug te sturen of ons op de hoogte te stellen dat je de bestelling gaat retourneren. Je hebt vervolgens nogmaals 14 dagen om daadwerkelijk de bestelling naar ons retour te sturen. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven. Interne link

4.2 Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.